...

runweb

Regulamin runweb

REGULAMIN RUNWEB

runweb.pl

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE



1. Sklep internetowy: runweb.pl, działający pod adresem: runweb.pl, prowadzony jest przez: Paweł Poczta, z siedzibą w/przy: Wrocław Legnicka 60C, działający pod Brak numer NIP. Prowadzony na zasadzie Nierejestrowanej działalności gospodarczej.

 

2. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym: runweb, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania

reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.

 

3. W zakresie Usług świadczonch droga elektroniczna niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o swiadczeniu ustug droga elektroniczna z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).

 

4. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.

 

5. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

 

6. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu: Runweb.com w hiperlink: https://runweb.pl/regulamin-runweb/

• . Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.

 

7. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu: Runweb.com, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.),lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.). Klient wysyłając Formularz

Zamówienia składa ofertę dostawy treści lub usługi cyfrowej za cenę i na warunkach określonych w opisie.



2. DEFINICJE



Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.

 

Konsument w myśl ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny – Użytkownik, który jako osoba fizyczna dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem, w rozumieniu niniejszego Regulaminu, są również przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, zawierający umowy niemające charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu wykonywanych przez nich działalności,

2.1 Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.



Klientosoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) lub prawna, która dokonała lub zamierza dokonać zakupu w sklepie internetowym sklepmotyl.pl. Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca.

 

Sklep – serwis internetowy, nalezacy do Sprzedawcy, dostepny pod domena: Runweb.com, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy treści lub usługi cyfrowe.

 

Sprzedawca – Pawet Poczta, z siedzibą w/przy: Wrocław Legnicka 60C, prowadzący działalność nierejestrowaną NIP: Brak numer NIP który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.

 

Towar z elementami cyfrowymi – towar zawierający treść cyfrowa lub usługę cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.

 

Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Konsumentowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej; wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi bądź inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej np. usługi wymiany treści wideo i audio oraz inne usługi przechowywania plików online, edycja tekstów lub gry oferowane w chmurze, usługi przechowywania danych w chmurze, poczty elektronicznej, mediów społecznościowych i aplikacji działających w oparciu o chmury.

 

Produkt – każdy towar lub usługa, w tym nieruchomości, usługi cyfrowe i treści cyfrowe, a także prawa i obowiązki.

 

Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe, wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.

 

Integracja – połączenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z elementami środowiska cyfrowego Konsumenta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umowa o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.

 

Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.

 

Funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.

 

Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju.

 

Internetowa platforma handlowa – usługa korzystająca z oprogramowania, w tym ze strony internetowej, z części strony internetowej lub aplikacji, obsługiwanego przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwia się Konsumentom zawieranie z innymi przedsiębiorcami umów na odległość lub osobom fizycznym,niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów na odległość z innymi osobami fizycznymi, niebędącymi przedsiębiorcami.

 

Dostawca internetowej platformy handlowej – przedsiębiorca, który obsługuje internetowa platforma handlowa, dostarcza podmiotom internetowa platforma handlowa lub umożliwia korzystanie z tej platformy.

 

Umowa – umowa sprzedaży dostawy treści lub usług cyfrowych na odległość, zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.



3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ



1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.

 

2. Główne parametry, decydujące o plasowaniu ofert, przedstawionych Konsumentowi w wyniku wyszukiwania, przedstawiane również w bezpośrednim powiązaniu z daną ofertą, w widoczny w sposób, są następujące:

 

Aby uporządkować wyniki wyszukiwania. Korzystamy z wielu kryteriów, m.in. narzędzi SEO, Google Analytics 

 

3. Sklep oznacza oferty sponsorowane oraz płatne reklamy. Informacje te są przedstawiane w bezpośrednim powiązaniu z danym wynikiem wyszukiwania, w widoczny sposób, który wyróżnia się z ogólnego interfejsu.

 

4. Sprzedawca stosuje indywidualne dostosowanie cen proponowanych ofert, na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

4.1 Cena Towarów podana na stronie internetowej Sklepu jest ceną brutto wyrażoną w polskich złotych i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.



5. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto).

 

6. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisana w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.

 

7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

8. W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie Produktu z ostatnich 30 dni. Jeśli Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocja to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.

 

9. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień lub poprzez kontakt mailowy, dokonanego za pośrednictwem strony: Runweb.com lub e-mailowo na adres: oferta@runweb.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

11. Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta są zobowiązani do zapoznania się z zawieraną umową. 

 

12. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.

 

13. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:

 

b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym – rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.

 

14. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od: 8:00, do: 16:00. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16:00, w soboty, niedziele lub święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

 

15. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

 

16. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta zostanie również wystawiona i wysłana Klientowi faktura VAT (art. 106b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570, ze zm.).

 

17. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:

 

a) E-mail – kontakt@runweb.pl ; runwebkontakt@gmail.com

 

b) Instagram – @runweb.pl

 

d) Adres mailowy w celu realizacji odstąpienia od Umowy: kontakt@runweb.pl

 

18. Sprzedawca weryfikuje autentyczność recenzji, wystawionych przez Klientów, którzy zakupili Produkty w Sklepie, w następujący sposób:

Sklep udostępnia kupującemu link, pod którym mogą zostawić opinie; 

weryfikacja za pośrednictwem e-maila.

 

19. Sprzedawca nie zamieszcza fałszywych lub zniekształconych recenzji. Opublikowane recenzje są zarówno pozytywne, jak i negatywne.

 

20. Sprzedawca dostarcza Konsumentowi treść cyfrowa lub usługę cyfrowa niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że Strony postanowiły inaczej. Treść cyfrowa uważa się za dostarczona w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp. Usługę cyfrowa uważa się za dostarczona w chwili, gdy Konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.

 

21. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Strony terminie, Konsument może odstąpić od Umowy.

 

22. Konsument może odstąpić od Umowy, bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:

 

a) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej;

 

b) Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.

 

23. Sprzedawca informuje Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umowa oraz dostarcza je Konsumentowi przez czas dostarczania treści cyfrowej lub usługi cyfrowej określony w Umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub zasadnie oczekiwany przez Konsumenta, uwzględniając rodzaj treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter Umowy, jeżeli Umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej jednorazowo lub częściami.

 

24. Brak zainstalowania przez Konsumenta w rozsądnym czasie aktualizacji, dostarczonych przez Sprzedawcę jest równoznaczny z brakiem odpowiedzialności Sprzedawcy za brak zgodności tresci cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umowa, wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli Sprzedawca poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania oraz gdy niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji, dostarczonej przez Sprzedawcę.

 

25. Treść cyfrowa lub usługę cyfrowa dostarcza się w najnowszej wersji, dostępnej w chwili zawarcia Umowy, chyba że Strony postanowiły inaczej.



4. REALIZACJA PŁATNOŚCI



1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

 

2) przelewem, na rachunek bankowy – numer konta bankowego podany zostanie po kontakcie konsumenta ze sprzedawcą;

 

2. Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.

 

3. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu: kontakt@runweb.pl (e-mail).



5. REKLAMACJA



1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialnosé za brak zgodności z Umowa treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch (2) lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umowa, który ujawnił się przed upływem roku (1) od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.

 

2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialnosé za brak zgodnosci z Umowa treści cyfrowej

lub usługi cyfrowej, dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umowa miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umowa wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił. Czas ten nie może być krótszy niż dwa (2) lata od chwili dostarczenia Produktu z elementami cyfrowymi.

 

3. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa sa niezgodne z Umową, Konsument żąda doprowadzenia do ich zgodnosci z Umowa, wysyłając e-mail na adres Sprzedawcy: kontaktrunweb@gmail.com lub kontakt@runweb.pl.

 

4. Sprzedawca doprowadza treść cyfrowa lub usługę cyfrowa do zgodnosci z Umowa w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodnosci z Umowa i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodnosci z Umowa ponosi Sprzedawca.

 

5. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umowa, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

 

6. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa sa niezgodne z Umowa, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:

 

a) doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umowa jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

 

b) Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umowa;

 

c) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umowa występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrowa lub usługę cyfrowa do zgodności z umową;

 

d) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy;

 

e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodnosci z Umowa w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

 

7. Obniżona cena pozostanie w takiej proporcji do ceny, wynikającej z Umowy, w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, niezgodnych z Umowa, pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, zgodnych z Umową.

 

8. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa sa dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umowa jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umowa jest istotny.

 

9. Po odstąpieniu od Umowy Sprzedawca nie wykorzysta treści innych, niż dane osobowe, dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, dostarczonych przez Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które:

 

a) są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługę cyfrowa, które stanowiły przedmiot Umowy;

 

b) dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, dostarczonych przez Sprzedawcę;

 

c) zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków;

 

d) zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać. Sprzedawca na żądanie Konsumenta udostępnia mu treści inne, niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzenie przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, dostarczonych przez Sprzedawcę.

 

10. Sprzedawca żąda zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył treść cyfrową, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy. Konsument zwraca nośnik niezwłocznie i na koszt Sprzedawcy.

 

11. Sprzedawca nie będzie żądać zapłaty za czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa były niezgodne z Umowa, nawet jeżeli przed odstąpieniem od Umowy Konsument z nich faktycznie korzystał.

 

12. Sprzedawca zwróci cenę jedynie w części odpowiadającej treści lub usłudze cyfrowej, niezgodnej z Umowa oraz treści cyfrowej lub usłudze cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy.

 

13. Sprzedawca zwróci Konsumentowi cenę należną wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

14. Powyższe przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcę gwarancji na zakupione Produkty, co przewiduje osobny regulamin gwarancyjny.



6. PRAWO ODSTĄPIENIA



1. Zgodnie z ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 г. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów, zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta) otrzymania Usługi, treści lub usługi cyfrowej.

Termin ten uważa się za zachowany. jeśli Konsument wyśle oświadczenie przed jego upływem.

 

2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

 

3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy wysłać na adres mailowy: kontakt@runweb.pl

 

4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca, od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy nie wykorzysta treści innych, niż dane osobowe, dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, dostarczonych przez Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które:

 

a) sa użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrowa lub usługa cyfrowa, które stanowiły przedmiot Umowy;

 

b) dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, dostarczonych przez Sprzedawcę;

 

c) zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków;

 

d) zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać. Sprzedawca na żądanie Konsumenta udostępnia mu treści inne, niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej,dostarczonych przez Sprzedawcę.

 

5. Sprzedawca udostępni Konsumentowi treści cyfrowe nieodpłatnie, bez przeszkód, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie, przeznaczonym do odczytu maszynowego.

 

6. W przypadku odstąpienia od Umowy, Konsument nie będzie mógł korzystać z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, ani udostępniania ich osobom trzecim, w szczególności nie będzie miał dostępu do treści cyfrowych lub usług cyfrowych oraz jego konto zostanie zablokowane.

 

6.1 Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru Sprzedawcy lub przekazania go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar.

 

7. Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.

7.1 W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy.



8. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

 

9. Konsument ponosi odpowiedzialnosé za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 

9.1 Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku: 

 

a) umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od umowy,

 

 b) umów, w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

 

 c) umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 

 

d) umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, 

 

e) umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 

 

f) umów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 

 

h) umów, w których konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

 

 i) umów, w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

 

j) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

 

k) o dostarczanie Towarów z elementami cyfrowymi, usług cyfrowych lub treści cyfrowych, nie dostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźna i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem.

 

11. Produkty zakupione w naszym sklepie są dostarczane drogą mailową na adres podany przez Klienta podczas składania zamówienia. Po zaksięgowaniu płatności, Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia drogą mailową. Gotowa strona internetowa, wraz z danymi dostępu, zostanie przesłana w ustalonym terminie. Koszty dostawy są uzależnione od wybranej formy dostawy i są widoczne podczas procesu składania zamówienia.

 

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.

Informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności – www.runweb.pl/polityka-prywatnosci/

8. INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.

Administratorem danych osobowych Klientów jest runweb, z siedzibą pod adresem Legnicka 60c Wrocław. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień oraz w celach marketingowych, na podstawie zgody Klienta. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia z bazy danych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej sklepu.

9. PRAWA AUTORSKIE.

  1. W przypadku zamówienia strony internetowej przez Klienta, prawa autorskie do dostarczonej strony internetowej przysługują Usługodawcy.

 

  1. W przypadku zamówienia strony internetowej wraz z dostępem do panelu administratora, Usługodawca przenosi bezterminowo prawa autorskie w zakresie, obrotu utworem w całości lub części, w tym, użyczania, a także rozpowszechniania, udostępniania i wyświetlania, przerabiania i przetwarzania z zachowaniem osobistych praw autorskich Usługodawcy.

 

  1. Usługodawca informuje, że nie przysługują mu żadne prawa autorskie do treści i materiałów dostarczanych przez Klienta celem zamieszczenia na zamówionej stronie internetowej.

10. PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ.

Treści umieszczone na stronie internetowej, takie jak teksty, grafiki, zdjęcia czy inne materiały, są własnością runweb.pl i podlegają ochronie praw autorskich oraz innych przepisów dotyczących własności intelektualnej. Wykorzystywanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie tych treści bez zgody właściciela jest zabronione.

11. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE SPORÓW.

W przypadku sporów wynikających z umowy sprzedaży, Strony zobowiązują się do rozstrzygania ich drogą mediacji lub arbitrażu.




Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.